9 ianuarie 2014

De ce tot mai des se apeleaza la un broker de credite?

O sa incep prin a explica ce este un broker de credite:
Brokerul de credite are rolul de a consilia clientul si de a intermedia dosarul de credit. Brokerulde credite este un consultant care colaboreaza cu mai multe societati bancare pentru acordarea de credite in conditii cat mai avantajoase pentru clientii sai, totodata brokerul de credite intermediaza dosarul de credit intocmind documentatia necesara acordarii creditului, ajutand in acest fel la simplificare procesului  de accesare a creditului.
In momentul in care clientul ajunge in banca, acesta stie ce vrea, dar nu stie ce criterii sunt decisive pentru banca si nici nu trebuie, pentru ca, daca toti le-am sti pe toate, ne-am trata singuri de boli, ne-am reprezenta singuri in instanta, ne-am repara singuri masina, ba chiar ne-am renova singuri apartamentul.
Clientul intra in banca deoarece are nevoie de exact ceea ce ii ofera si ii transmite reclama pe care a vazut-o: siguranta, profesionalism, sustinere, confort, rapiditate, informare, si de sentimentul de multumire in alegerea pe care o face.
Clientul care apeleaza la serviciile mele primeste exact aceste lucruri. Timpul meu ca si broker de credite este dedicat lui, prin programul flexibil si mobilitatea de care dispun, iar misiunea mea este sa gasesc cea mai buna solutie in ceea ce priveste accesarea creditului dorit.
Clientul odata ajuns la mine este clar ca banca sau bancile la care a fost nu l-au putut ajuta iar prin activitatea pe care o desfasor este clar ca el inca cauta sa isi  realizeze dorinta.
Este esential sa ii ascult problema, sa inteleg ce doreste sa realizeze cu acest credit pe care il solicita, este important sa ii pun acele intrebari care ma canalizeaza catre posibilitatile de acordare a finantarii pe care o doreste.
Tot mai multi clienti inteleg rolul uni broker de credite si aleg sa lucreze cu acesta.
Clientii pentru care timpul reprezinta un factor foarte important, nu sunt dispusi sa il piarda sau pur si simplu nu beneficiaza de el, apeleaza cu succes la un broker de credite, deoarece vad in acesta solutia de rezolvare a problemei lor, bazandu-se pe cunostintele acestuia, pe profesionalismul si relatiile deja stabilite cu toate institutiile bancare existente in piata.
Birocratia bancara este un alt motiv pentru care, mare parte dintre client, apeleaza la brokerul de credite. Acesta beneficiaza de experienta necesara sa limiteze pe cat posibil birocratia prin completarea si strangerea documentatiei complete pentru accesarea creditului dorit de client, ba mai mult, un broker cu experienta, in functie de profilul clientului, va cere dinainte acele documente complementare pe care banca le poate solicita.
Un broker de credite va poate ajuta sa nu pierdeti bani, gasind oferte de creditare mai avantajoase. In prezent sunt aproximativ 5.6 milioane de credite active, iar restantieri, aproximativ 702 000. Un broker de credite ofera clientului oportunitati de finantare avantajoase, care, statistic, diminueaza sansele de a ajunge in incapacitate de plata, ba mai mult, ofera solutii de asigurare a creditelor pe toata perioada acestora.
Dupa cum spuneam, brokerul decredite va poate ajuta sa alegeti oferte avantajoase din punct de vedere financiar. Produsele de creditare au costuri variate prin comisioane de administrare, comisioane de analiza, comisioane lunare, comisioane de rambursare anticipata, comisioane de risc, comisioane de retrage si alte astfel de costuri.
Un broker de credite trebuie sa fie intotdeauna bine informat in ceea ce priveste ofertele bancare, trendurile din piata bancara, promotiile lansate de banci, trebuie sa afle intotdeauna toate costurile aferente ofertelor de creditare, sa explice pasii acordarii unui credit, sa explice in ce conditii poate accesa clientul, creditul dorit si ce conditii trebuie sa indeplineasca el. Cu alte cuvinte, clientul trebuie “educat”, pentru a intelege care sunt conditiile pe care trebuie sa le indeplineasca si  care este drumul ce trebuie parcurs pentru a-si achizitiona un imobil sau pentru a lua un credit de nevoi personale.

Experienta mea in acest domeniu este de 6 ani si consider ca un adevarat consilier de credite trebuie sa se apropie de clientul sau, sa identifice dorintele acestuia, sa ii explice si sa se asigure ca intelege ce reprezinta un credit, care este cea mai buna varianta de creditare pentru el si care sunt pasii pe care ii vom parcurge impreuna.

Sursa: www.finantareprincredit.ro
Autor: Dragos Popescu

18 comentarii:

  1. Buna,
    Acest lucru este de a informa publicul larg că doamna HENRIETTA FERNANDO, o reputație creditor împrumut privat a deschis o oportunitate financiară pentru toate au nevoie de nici un ajutor financiar. Ai nevoie de un împrumut de urgență pentru a șterge datoriile dvs. sau aveți nevoie de un împrumut de capital pentru a îmbunătăți afacerea? V-ați fost refuzat de către bănci și alte agenții financiare? Nu căutați mai departe, pentru că suntem aici pentru toate problemele tale financiare. Noi oferim credite la rata dobânzii de 2%, la oamenii, companiile și societățile într-un mod clar și ușor de înțeles, termeni și condiții.
    Nici o verificare de credit este necesar, 100% garantat.

    E-mail-ne pe: (henriettafernandoloanfirm@gmail.com)

    RăspundețiȘtergere
  2. Bună ziua, numele meu este Julia Simon, o victimă a fraudei în mâinile creditorilor falși. Am pierdut aproximativ 250,000.Euro pentru că am nevoie de un capital mare de 625,000.Euro. Aproape că a murit, am avut nici un loc pentru a merge. afacerea mea a fost distrusă, iar în acest proces am pierdut fiul meu. Nu mai pot suporta din nou, acest lucru se întâmplă. în 2 luni în urmă, m-am întâlnit un prieten care mi-a prezentat o mamă bună, doamna Augusta Ibramhim, care în cele din urmă m-au ajutat asigura un împrumut de la o companie. mamă bună, aș dori să profit de această ocazie pentru a spune vă mulțumesc și Dumnezeu continua să vă binecuvânteze. Îmi place, de asemenea, să folosească această oportunitate de a consilia colegii români, că există o mulțime de escroci acolo, așa că, dacă aveți nevoie de un împrumut, și doresc să obțină un credit rapid, conectați-vă cu dna Augusta Ibramhim prin e-mail: augustaibramhim11 @ gmail .com. De asemenea, puteți să mă contactați prin e-mail acest: juliasimon460@gmail.com. dacă aveți îndoieli. te rog el este singurul care este de încredere și de încredere.
    Mulțumiri.

    RăspundețiȘtergere
  3. Cauți un împrumut autentic?
    Vreau să profit de această ocazie pentru a informa pe toată lumea că doamna Susan Patrick, un creditor privat de împrumut, care oferă împrumuturi pentru oportunități de viață. Aveți nevoie de un împrumut de urgență pentru a vă achita datoriile sau aveți nevoie de un împrumut pentru a vă îmbunătăți afacerea? Ați fost respinsă de bănci și de alte instituții financiare? Aveți nevoie de un împrumut de consolidare sau de ipotecă? căutați mai mult, pentru că suntem aici pentru a face toate problemele dvs. financiare un lucru din trecut. Acordăm fonduri persoanelor fizice care au nevoie de asistență financiară, care au un credit rău sau au nevoie de bani pentru a plăti facturile, pentru a investi în afaceri la o rată de 2%. Vreau să folosesc acest mediu pentru a vă informa că oferim asistență fiabilă și beneficiară și că vom fi dispuși să oferim un împrumut. Deci, contactați-ne astăzi prin e-mail la:
    (susanpatrick18@gmail.com) Deci, dacă doriți să obțineți un împrumut de la compania mea, ne puteți contacta astăzi.

    RăspundețiȘtergere
  4. Bună ziua,
    Numele meu este doamna Hannah James, un părinte român, înainte ca soțul meu să moară să ne lase cu atâta datorii, eram atât de confuz și de frustrat de cum
    Am citit datoriile imense. Într-o zi, trecând prin Internet, am dat peste un martor (doamna Gloria) despre cum doamna Mary William a ajutat-o cu un împrumut. Așa că am cerut un împrumut de 25.000 de euro cu o perioadă de 5 ani de la Companie prin poștă (susanpatrick18@gmail.com)
    Când am aplicat împrumutul, am jurat lui Dumnezeu dacă am primit împrumutul. O să las lumea să știe ce a făcut pentru mine, cu mare surpriză
    Mai puțin de 12 ore, împrumutul meu a fost acordat la o rată a dobânzii de 2%. Acum am purtat datoria soțului meu și am început o nouă viață și afacerea mea
    Tocmai. Tocmai mi-am făcut notele.
    Deci, dacă doriți vreun fel de împrumut de până la 2%, dacă sunteți interesat, puteți contacta mama bună pe e-mailul dvs. (Susanpatrick18@gmail.com)
    Multumesc tuturor .........

    RăspundețiȘtergere
  5. VREAȚI NICIODATĂ UN SOCIETATE DE ÎMPRUMUT A AFACERII?

    Am oferit peste 20 de miliarde de dolari în împrumuturi de afaceri pentru peste 30.000 de proprietari de afaceri la fel ca dumneavoastră. Folosim propria noastră tehnologie de risc desemnată pentru a vă oferi dreptul la împrumut de afaceri pentru a vă putea dezvolta afacerea. Serviciile noastre sunt rapide și fiabile, împrumuturile sunt aprobate în termen de 24 de ore de la aplicarea cu succes. Oferim credite de la o gamă minimă de 10.000 $ la un maxim de 1 miliard de dolari.

    Te afli într-un pic de probleme cu facturile neplătite și nu știi în ce direcție să merg sau unde să te întorci? Dar despre găsirea unei firme de renume pentru consolidarea datoriilor, care vă poate ajuta să reduceți rata lunară, astfel încât să aveți opțiuni de rambursare la prețuri accesibile, precum și să respirați atunci când vine vorba de sfârșitul lunii și facturile trebuie plătite? Serviciul de împrumut instant este răspunsul. Reduceți plățile pentru a ușura
    solicitați cheltuieli lunare. E-mail (instantloanservice60@yahoo.com)


    Serviciile noastre includ următoarele:

    * Împrumut de proprietate Achiziții
    * Credite pentru camioane
    * Imprumuturi personale
    * Împrumuturi de consolidare a datoriilor
    * Credite auto
    * Credite de afaceri
    * Împrumuturi pentru educație
    * Credit ipotecar
    * Credite de refinanțare
    * Imprumut pentru casa

    Vă oferim un împrumut cu o rată scăzută a dobânzii de 2% și o durată a împrumutului de la 1 până la 30 de ani pentru a rambursa împrumutul (sigur și negarantat). Nu țineți problemele financiare pentru dvs. pentru a nu fi stăpânul datoriilor sau stresul financiar. NOTĂ: Țineți minte că va dura doar mai puțin de 24 de ore pentru a vă procesa fișierul este 100% garantat, indiferent de Credit Score.We sunt certificate și intimitatea dvs. este 100% sigură cu noi. Nu vă faceți griji
    împrumuturile sau finanțările.


    Cu stimă,
    Dr. Jorge Jimenez

    RăspundețiȘtergere
  6. Obținerea unui împrumut legitim a fost întotdeauna o problemă uriașă Pentru atât de mulți clienți care au nevoi financiare. Problema creditelor necorespunzătoare și a garanțiilor sunt ceva la care clienții sunt întotdeauna îngrijorați atunci când solicită un împrumut de la un creditor legal. Dar compania MIDLAND CREDIT FIRM a făcut această diferență în industria împrumuturilor. Compania MIDLAND CREDIT FIRM a fost acreditată de consiliul de împrumuturi pentru a acorda împrumuturi clienților locali și internaționali la rata dobânzii de 3%. Ne-a fost acordat privilegiul de a vă satisface nevoile financiare. Problema creditului nu trebuie să vă împiedice să obțineți împrumutul de care aveți nevoie.

    Serviciile noastre includ urmatoarele: -
    * Credite pentru investitori
    *Consolidarea datoriilor
    * Al doilea ipotecar
    * Credite de afaceri
    *Imprumuturi personale
    * Împrumuturi internaționale

    Nici o asigurare socială și niciun cec de credit, 100% garanție. Tot ce trebuie să faceți este să ne spuneți exact ce vreți și vă vom face cu adevărat visul vostru real. Compania MIDLAND CREDIT spune că DA atunci când băncile dvs. spun NU. În cele din urmă, finanțăm o firmă de împrumut la scară mică, intermediari, instituții financiare la scară mică pentru că avem capital nelimitat. Pentru mai multe detalii, mergeți la achiziționarea unui împrumut de la noi: Răspundeți prompt la acest e-mail: midland.credit2@gmail.com

    Numele companiei: MIDLAND CREDIT HOME
    Compania Email midland.credit2@gmail.com
    Compania NMLS ID: 315276.
    Site-ul companiei: midlandcreditonline.com


    Motto: Investiții pentru generații.

    RăspundețiȘtergere
  7. Împrumutul oferă încredere și seriozitate. Sunt o persoană fizică care oferă un împrumut între persoane fizice și companii, pentru toate celelalte informații, vă rugăm să ne contactați la: elenanino0007@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  8. Buna,
    Eu sunt doamna Patricia James, un creditor privat de împrumut care împrumută împrumuturi pe viață. Aveți nevoie de un împrumut imediat pentru a vă achita datoriile sau aveți nevoie de un împrumut pentru a vă îmbunătăți afacerea? Ați fost respinsă de bănci și de alte instituții financiare? Aveți nevoie de un împrumut de consolidare sau de ipotecă? Nu te uita mai mult pentru că suntem aici pentru a face toate problemele tale financiare un trecut. Împrumuturile acordate persoanelor fizice care au nevoie de asistență financiară, care au un credit rău sau au nevoie de bani pentru a plăti facturile, să investească în afaceri la o rată de 4%. Vreau să folosesc acest suport pentru a vă informa că oferim o asistență fiabilă și utilă și dorim să oferim împrumuturi. Deci, contactați-ne astăzi prin e-mail la:
    (patriciajames205@gmail.com / elizabethandy95@gmail.com)

    RăspundețiȘtergere
  9. Vreau să întorc toată slava lui Allah asupra a ceea ce folosește mama Alicia Radu în viața mea, numele meu este Yetty Sunarsih din Sandakan în Malaysia, eu sunt văduvă cu 3 copii, soțul meu a murit într-un accident de mașină și de atunci viața a devenit foarte nepoliticoasă pentru mine și pentru familia lui și am încercat să obțin un împrumut de la băncile de aici din Malaezia și mi sa refuzat și am dedus pentru că nu am nici o garanție și nu pot obține un împrumut de la bancă și sunt foarte trist
    în această zi, care a fost loială când am trecut prin internet, am văzut mărturia ROBBI cum a obținut împrumutul de la mama Alicia Radu și am contactat-o ​​să întrebe despre mamă și cât de adevărat este împrumutul de la mama Alicia Radu și ea mi-a spus că este adevărat și am contactat-o ​​pe Matcă Mama Alicia Radu și am solicitat împrumut și împrumut am fost procesată și aprobată și în 24 de ore am primit avertizarea mea de credit în contul meu și când mi-am verificat contul, împrumutul meu a fost intact și sunt foarte fericit și am jurat că orice companie care mi-a împrumutat împrumutul va da o descriere a companiei, așa că aș dori să folosesc acest mediu pentru a sfătui pe toți cei care au nevoie de un împrumut pentru a contacta pe Mama Alicia Radu prin e-mail: (aliciaradu260@gmail.com) prin e-mailul meu: (stilltysunarsihs850@gmail.com) pentru informații și, de asemenea, prietena mea Annisa Barkarya prin e-mail ei :( robbi5868@gmail.com)

    RăspundețiȘtergere
  10. Buna,
    numele meu este Siti Aminah din Indonezia, vă rog să sugeram că toți cei de aici ar trebui să fie foarte atenți, deoarece există atât de mulți creditori falși de credite pe internet, dar aceștia sunt în continuare cei reali în compania de împrumuturi false. Am fost scammed de 4 împrumutatori diferite de împrumut, am pierdut o mulțime de bani pentru că am fost în căutarea unui împrumut de la compania lor. Aproape că am murit în acest proces pentru că am fost arestat de oameni pentru că am fost datori.

    Aproape am renunțat până când am cerut sfatul unui prieten care mi-a prezentat creditorul inițial al împrumutului și o companie foarte fiabilă care este mama Alicia Radu care mi-a luat împrumutul de 800 de milioane rupia Indonezia în mai puțin de 24 de ore Fără presiune și într- rată scăzută a dobânzii de 2%. Am fost foarte surprins când mi-am verificat contul bancar și am constatat că suma creditului pe care am solicitat-o ​​a fost transferată în contul meu bancar fără nici o întârziere sau dezamăgire, așa că am promis că voi împărtăși vestea bună, astfel încât oamenii să poată obține un împrumut cu ușurință fără presiune din Mama Alicia Radu

    Vreau să ai încredere în mama ta Alicia Radu, pentru că e foarte utilă în viața mea și în viața mea financiară. Trebuie să vă numărați foarte norocoși să aveți ocazia să citiți această mărturie astăzi. Deci, dacă aveți nevoie de un împrumut, contactați mama Alicia Radu prin e-mail: (aliciaradu260@gmail.com)
    De asemenea, poți să mă contactezi prin e-mailul meu: (sitiaminah6749@gmail.com) dacă ai nevoie de informații despre cum am primit împrumutul de la mama Alicia Radu, ești foarte liber să mă contactezi și îți voi răspunde cu plăcere pentru că te poți ajuta altele după ce ați primit împrumutul.

    RăspundețiȘtergere
  11. Căutați un împrumut? esti la locul potrivit pentru solutiile tale de credit chiar aici! CITRUS LOANS oferă toate tipurile de împrumuturi de orice sumă companiilor și persoanelor fizice la o rată scăzută și la prețuri accesibile de 3%. Capitalul nostru și procesul de creditare este sigur, autentic și 100% garantat și garantat. Vă interesează să ne contactați prin e-mail; (citrusloans48@gmail.com)
    Mulțumesc

    RăspundețiȘtergere
  12. Numele meu este Azmi, vreau să folosesc acest mediu pentru a avertiza oamenii care caută un împrumut, sunt o mulțime de escroci și împrumuturi fals creditor pe internet. Aș dori să împărtășesc mărturia mea despre modul în care ALLAH ma ajutat cu mama Alicia Radu după ce am fost înșelat de 6 creditori. Aproape am pierdut speranța până când ALLAH mi-a folosit ROBBI pentru a obține împrumutul meu de 10.000 de mii de la mama Alicia Radu în mai puțin de 24 de ore fără presiune și cu rate de dobândă de numai 2%.

    Am fost foarte surprins când verificam soldul contului meu bancar și am constatat că suma pe care am trimis-o a fost trimisă direct contului meu fără întârziere. Aș promite că voi împărtăși veștile bune, astfel încât oamenii să poată obține împrumuturi ușoare fără stres. Deci, dacă aveți nevoie de un împrumut, contactați-l pe mama Alicia Radu email: (aliciaradu260@gmail.com) și cu harul lui ALLAH Nu vă va dezamăgi să obțineți un împrumut.

    si puteti in continuare contacta ROBBI care ma prezentat mamei Alicia Radu prin e-mail: (robbi5868@gmail.com)

    De asemenea, puteți să mă contactați prin e-mailul meu: (azmi88455@gmail.com) dacă aveți nevoie de informații despre cum am primit împrumutul meu de la mama Alicia Radu,
    poate ALLAH să continue să binecuvânteze mama Alicia Radu Și este familia

    RăspundețiȘtergere
  13. Sunt creditor privat și investitor, aveți nevoie de o finanțare legitimă, onestă, de încredere și repede? Te pot ajuta cu un împrumut de garanție 100%, ofer afaceri, finanțări imobiliare și împrumuturi individuale, Mai mult, finanțez tot felul de proiecte. Aplicați astăzi prin e-mail: (ruthhuntfinancialservice@gmail.com) pentru informații suplimentare.

    RăspundețiȘtergere
  14. Căutați un împrumut de afaceri, împrumuturi personale, împrumuturi ipotecare, împrumuturi auto, împrumuturi pentru studenți, împrumuturi de consolidare negarantate, finanțare de proiect etc ... Sau pur și simplu refuzați împrumutul de la o bancă sau instituție financiară din unul sau mai multe motive? Suntem soluțiile potrivite pentru credit! Oferim împrumuturi pentru companii și persoane fizice cu o dobândă scăzută și accesibilă a dobânzii de 2%. Deci, dacă sunteți interesat de un împrumut urgent și garantat. Pentru mai multe informații, vă rugăm să ne trimiteți un e-mail astăzi Via: elegantloanfirm@hotmail.com.

    RăspundețiȘtergere
  15. Halo, sunt Helena Julio din Ecuador, vreau să vorbesc bine despre Serviciul de finanțare Le_Meridian pe acest subiect. Serviciul de finanțare Le_Meridian îmi oferă sprijin financiar atunci când toată banca din orașul meu a respins cererea de a-mi acorda un împrumut de 500.000,00 USD. Am încercat tot ce am putut pentru a obține un împrumut de la băncile mele aici, în Ecuador, dar m-au respins cu toții, deoarece creditul meu era scăzut, dar cu harul dumnezeiesc, am aflat despre Le_Meridian, așa că am decis să încerc să solicit acest împrumut. Cu Dumnezeu dispus să-mi acorde un împrumut de 500.000,00 USD cererea de împrumut pentru care băncile mele din Ecuador m-au refuzat, a fost foarte grozav să fac afaceri cu ele, iar afacerea mea merge bine acum. Iată Le_Meridian Financing Investment Email / WhatsApp Contact dacă doriți să aplicați împrumuturi de la ei.Email:lfdsloans@lemeridianfds.com / lfdsloans@outlook.comWhatsApp Contact: + 1-989-394-3740.

    RăspundețiȘtergere
  16. Acordăm împrumuturi pentru orice fel de scop. Oferim de la o sumă minimă de 5.000,00 USD până la 10 milioane de dolari și la o rată a dobânzii scăzută de 3% Termen de împrumut: 25 de ani maxim în funcție de suma împrumutului de care aveți nevoie. clienții ar trebui să aibă vârsta peste 18 ani Această tranzacție de împrumut este 100% garanție pentru clienții serioși pentru mai multe informații despre împrumut, vă rugăm să ne contactați prin e-mail: protonloan2020@hotmail.com

    RăspundețiȘtergere
  17. Aceasta este pentru a informa publicul larg că în prezent acordăm împrumut persoanelor care au nevoie de ajutor financiar la o rată a dobânzii scăzută de 3%. Dacă sunteți interesat să solicitați un împrumut, contactați-ne pentru mai multe informații prin: E-mail: protonloan2020@hotmail.com sau Mobile / Whatsapp: +1 (204) 410-2623

    RăspundețiȘtergere
  18. Solicitați împrumutul rapid și convenabil cu o rată a dobânzii de 3%. oferim servicii online 24 de ore cu servicii de livrare a creditelor de 4 ore. contactați-ne astăzi pentru împrumutul dvs. prin: e-mail: creditservice2020@hotmail.com sau WhatsApp: +44 752 064 7201

    RăspundețiȘtergere