4 decembrie 2009

De ce consultanta si intermediere bancara


In cadrul dezvoltarii economice pe care a cunoscut-o tara noastra din 1990 pana in prezent, a inceput sa se puna accent tot mai mult pe prestari de servicii prestarea de servicii. Aceasta activitate a facut milioane de locuri de munca, scazand semnificativ rata somajului si educand populatia pentru a se folosi cu incredere de firmele de intermedieri, avantajul real fiind scurtarea perioadei de timp si asigurarea reusitei.

Pe piata acum sunt peste 30 de banci care isi prezinta ofertele prin reclame la TV, radio, pe panouri publicitare si alte materiale promotionale. In special, toate aceste materiale au in spate o echipa de marketing care are ca scop sa faca produsul bancar cat mai atractiv.
Scopul marketingului este sa prezinte avantajele, spre atragerea clientelei, nu aspectele care sa selecteze sau sa descurajeze clientela. Mai concis … sunt convins ca ati intrat intr-o banca, nu doar o data, atras de panoul publicitar si ati iesit dezamagit de faptul ca nu obtineti finantarea dorita.

Am simtit ca este momentul sa aparem pe piata pentru a usura munca dumneavoastra, pentru a va sfatui sa alegeti bine pentru dumneavoastra, pentru a va ajuta in intocmirea documentatiei necesare si pentru a elimina timpul pierdut la banca de catre dumneavoastra.

Practic, dumneavoastra aveti un singur contact cu banca, in momentul semnarii contractului de credit pentru ridicarea banilor; pana la acel moment dumneavoastra va puteti vedea de activitatile zilnice.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu