De cele mai multe ori, ofertelede creditare din spoturile publicitare reprezinta un ideal pe care, orice
persoana care doreste sa obtina un credit, il are in mintea ei.
De cate ori nu ati vazut acea
reclama in care totul e simplu, accesibil, rapid, in care consultantul este un
personaj relaxat, zambitor, care la final iti strange mana calduros si te
priveste in ochi, practic confirmandu-ti
ca si pentru el experienta aceasta a fost unica si ideala, iar
sentimentul de reusita pluteste in aer ca intr-un vis frumos, ba mai mult, apar
imagini cu acel client in casa perfecta cu multumirea si satisfactia la care
tanjim toti.
Clientul merge a doua zi
dimineata la banca, unde, imediat cum intra in sucursala, vede niste consilieri
nu chiar asa de bine dispusi, mult mai stresati, cu un client nemultumit la
birou, iar tu trebuie sa stai la rand pantru a fi ascultat, iar cand ajungi si
iti exprimi dorinta si posibilitatile financiare, iti raspund pragmatic ca nu
se poate, deoarece tu nu indeplinesti conditiile de acceptare ale bancii si
uite asa, visul tau este amanat.
In aceste oferte de marketing
bancile nu iti prezinta decat partea frumoasa a lucrurilor, cu dobanzi mici, la
care se poat ajunge numai in cazul in care te incadrezi intr-o anumita clasa
dorita de banca, prezinta dobanda, dar ascund comisioanele care “umfla”
valoarea lunara de plata, cu rate mici,
la care se poate ajunge doar daca intrunesti toate conditiile bancii, cu
perioade scurte de aprobare, dar care pana la urma se dovedesc a fi mult peste
limita prezentata, cu mult mai multe acte decat cele descrise in reclama si
alte astfel de date, care sunt menite sa atraga, dar sa si dezinformeze clientul.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu